Call Center daune auto

Proces Daună Groupama

Call Center daune auto pentru păgubiții RCA Groupama. Sună la 021 570 98 32 pentru asistență avizare daună și deschidere dosar daună. Acest serviciu este disponibil de Luni până Duminică în intervalul orar: 07:00 – 21:00.

3 Pași simpli în caz de daună RCA Groupama

Asigură-te că deții toate informațiile referitoare la evenimentul rutier și ai completat corect toate documentele pentru a accelera procesul de despăgubire. În cazul în care ai nelâmuriri sau ai nevoie de asistență contacta un consilier apelând serviciul avizări daune auto.

Notifică dauna

Poți notifica dauna apelând numărul de mai jos sau prin intermediul formularului de daune.

Urmează instrucțiunile

Urmează instrucțiunile primite prin: Telefon, Mail, sau SMS pentru a finaliza procesul de daună.

Începe reparația

Acum poți începe reparația. Reparația poate fi efectuată în orice service autorizat RAR.

Proces Daună Groupama

Informații utile

În cazul în care ai fost implicat într-un eveniment rutier cu un participant în trafic ce deține o poliță de asigurare la Groupama, asigură-te că respecți următoarele:

Notificare daună în 24 de ore lucrătoare

Asigură-te că dauna este anunțată în cel mult 24 de ore lucrătoare de la momentul producerii evenimentului rutier.

Constatare amiabilă

Constatarea amiabilă poate fi efectuată dacă în eveniment au fost implicate doar două autovehicule, fără deteriorarea părților carosabilului sau a proprietăților private și fără existența victimelor. În caz contrar, este necesar să apelezi la poliție.

Decontarea directă

În cazul în care optezi pentru decontarea directă (regie proprie), asigură-te că autovehiculul tău nu prezintă daune ascunse. De asemenea, ține cont de faptul că suma oferită de societatea de asigurări nu include TVA. Verifică dacă suma respectivă acoperă integral costul reparației; în caz contrar, diferența va trebui suportată de tine.

Serviciu avizări daune auto – Notifică Dauna